Προετοιμασία για Κάθε Είδος Διαλογισμού

Χρησιμοποίησε τη συγκεκριμένη προετοιμασία για οποιοδήποτε είδος διαλογισμού. Η καλή προετοιμασία είναι απολύτως απαραίτητη και διευκολύνει το σώμα, το νου και το πνεύμα να ανοιχτούν στη γαλήνη, την αρμονία, την επίγνωση και την αυτογνωσία. Κάνε ακόμα και την ίδια την προετοιμασία διαλογιστική, δηλαδή εσωτερική, τελετουργική, αργή, γαλήνια, ουσιαστική και συνειδητή! Χρησιμοποίησε την πρόθεσή σου. Είναι το Κλειδί.

Βήμα 1: Ο Χώρος

Προετοίμασε καλά το χώρο σου. Καθάρισε και τακτοποίησε. Βάλε τάξη και κάνε το χώρο όσο πιο όμορφο γίνεται. Κατόπιν, άναψε μερικά λευκά κεράκια. Τα λευκά κεριά δημιουργούν ενεργειακά καθαρή, αγνή και εξυψωμένη ατμόσφαιρα. Τέλος, ψέκασε το χώρο σου με αγνά αιθέρια έλαια ή άναψε μερικά αρωματικά στικ, Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και λιβάνι ή φασκόμηλο. Πολύ καλά είναι και τα προϊόντα της Αύρα-Σώμα (δοκίμασε κάποια από τα ενεργειακά σπρέι που διαθέτει). Επιπλέον, στο δωμάτιο του διαλογισμού, μπορείς να βάλεις ένα μεγάλο γυάλινο μπολ με καθαρό κρύο νερό και αρκετό χοντρό αλάτι μέσα (2-3 χούφτες). Το νερό και το αλάτι διευκολύνουν το διαλογισμό και εξαγνίζουν την ατμόσφαιρα.

Βήμα 2: Το Σώμα

Προετοίμασε σωστά το σώμα σου. Κάνε ένα ζεστό χαλαρωτικό ντους ή ένα απολαυστικό ζεστό μπάνιο. Μπορείς να προσθέσεις και 2-3 χούφτες χοντρό θαλασσινό αλάτι μέσα στη μπανιέρα με το ζεστό νερό. Απόφυγε το κρέας, το τσιγάρο, το αλκοόλ, όλα τα χημικά και γενικότερα την κατανάλωση φαγητού μια με δύο ώρες πριν από το διαλογισμό.

Βήμα 3: Η Θέση

Κάθισε αναπαυτικά. Μπορείς να καθίσεις σε μια καρέκλα ή να καθίσεις οκλαδόν ή πάνω στα γόνατα σου (η θέση αυτή ονομάζεται «ζάζεν») με ευθεία πάντοτε την πλάτη και τη σπονδυλική στήλη. Κλείσε απαλά τα μάτια και χαλάρωσε. Βρες μια θέση που να σε διευκολύνει και χρησι- μοποίησε μαξιλάρια. Κατόπιν, ξέχασε εντελώς το σώμα σου. Σαν να μην υπάρχει.

Βήμα 4: Η Αναπνοή

Πάρε δέκα βαθιές αναπνοές, εισπνέοντας τον αέρα από τη μύτη και βγάζοντάς τον από το στόμα. Ανέπνεε συνειδητά, όλο και πιο βαθιά, όλο και πιο αργά. Μέτρησε δέκα βαθιές, αργές και συνειδητές αναπνοές εξαγνισμού και χαλάρωσης. Χαλάρωνε το νου και το σώμα σου σταδιακά όλο και περισσότερο. Βάλε πρόθεση στην αναπνοή. Πάρε το χρόνο σου. Νιώσε σαν να αναπνέεις για πρώτη φορά. Αυτή είναι η δική σου μοναδική και ιερή εσωτερική ώρα, κατά την οποία στρέφεσαι, επιτέλους, από τον αντιφατικό και συγκρουόμενο εξωτερικό κόσμο προς τα μέσα, προς τον όμορφο, γαλήνιο και αρμονικό εσωτερικό κόσμο... Χαλάρωσε ολικά... Με την πρόθεση σου, με τη σκέψη πήγαινε βαθύτερα στο κέντρο σου: Φαντάσου ένα απόλυτο κέντρο ύπαρξης μέσα στο σώμα σου, ένα κέντρο απόλυτης αρμονίας και ισορροπίας... Ανάταση, αναζωογόνηση και βαθύτερη σιωπή ακολουθούν...

Βήμα 5: Τα Χέρια

Μπορείς να ξεκινήσεις και να ολοκληρώσεις κάθε διαλογισμό με τα χέρια προσευχή (ονομάζεται και «Θέση Γκασό»), ενωμένα μπροστά στο θώρακα, μια θέση των χεριών που εξαγνίζει την ενέργεια και την αύρα μας, προσφέρει ισορροπία και ανοίγει το ιερό κέντρο της καρδιάς. Κατά τη διάρκεια του διαλογισμού μπορείς να έχεις τις παλάμες πάνω στα γόνατα ή τα πόδια, ανοιχτές προς τον ουρανό, σαν να δέχονται ενέργεια (ονομάζεται και «θέση δεκτικότητας» των χεριών).

Βήμα 6: Ο Διαλογισμός

Κάνε το διαλογισμό σου. Διάβασε δύο ή τρεις (ή και περισσότερες) φορές το διαλογισμό που έχεις επιλέξει, όλες τις οδηγίες, και κατόπιν κάνε τις πράξη. Διάβαζε το διαλογισμό αργά, πολύ αργά. Νιώσε κάθε πρόταση, κάθε λέξη, κάθε εικόνα, κάθε νόημα, κάθε ενέργεια, κάθε ποιότητα. Ευαισθητοποιήσου στο έπακρο. Μετά, κάνε το διαλογισμό επαναλαμβάνοντας τον νοερά. Μπορείς, επίσης, να κλείνεις τα μάτια μετά από κάθε πρόταση και να νιώθεις / να βιώνεις για μερικά λεπτά. Επαναλάμβανε κομμάτια του διαλογισμού όσες φορές επιθυμείς. Επανέλαβε ολόκληρο το διαλογισμό όσες φορές επιθυμείς. Τέλος, αφέσου στην εσωτερική καθοδήγηση και την πηγαία σοφία σου. Εμπιστέψου το δικό σου πνεύμα, την αλήθεια και τη δύναμη σου. Ακολούθησε την καρδιά και τη διαίσθησή σου. Θα σου δείξουν το δρόμο. Ακολούθησε χωρίς αντίσταση, χωρίς φόβο, χωρίς αμφιβολία, πρόθυμα και ανοιχτά, με αγάπη και εμπιστοσύνη.

Βήμα 7: Η Ολοκλήρωση

Μετά το διαλογισμό καλό θα είναι να γειωθείς – να επιστρέψεις πλήρως στο παρόν, το «εδώ και τώρα», το φυσικό σου σώμα – χρησιμοποιώντας για μερικά λεπτά μόνο την πρόθεση για πλήρη γείωση. Μπορείς ακόμη να κάνεις ένα ντους ή ένα μπάνιο και να πιεις άφθονο νερό. Θα σε βοηθήσουν να καθαρίσεις ακόμα περισσότερο, να γειωθείς και να αφομοιώσεις το διαλογισμό. Μπορείς, επίσης, να ξαπλώσεις και να ξεκουραστείς ή να κοιμηθείς. Σημείωσε, τέλος, πως η επαφή με τη φύση, το περπάτημα, ο καθαρός αέρας, το πράσινο, τα δέντρα, το βουνό και η θάλασσα βοηθούν πολύ καλά στην αφομοίωση πνευματικών εμπειριών και ανώτερων ενεργειών.